Hej cyberhus
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Det er fordi jeg går og har virkelig meget lyst til et BJ så jeg tænkte om det er dejligt at få slamperten suttet af eller om det føltes underligt? Kærlig hilsen Anonym.

Svar:
Kære anonyme dreng 14 år.
Det er dejligt du skriver til Cyberhus, tak for det!
Jeg kan godt forstå at du gør dig nogle tanker om hvordan det er at få et blowjob. Jeg er kvinde så jeg kan fortælle dig hvad de mænd jeg har talt med fortæller mig.
De fleste mænd fortæller mig at det er vigtigt for dem, at de kan se og høre at kvinden kan lide det, at kvinden også tænder på det. Desuden fortæller mændene at det er dejligt varmt, når kvinden sutter, slikker, suger deres penis. Hvis kvinden har drukket noget koldt inden hun laver et BJ, fortæller nogle mænd at det er ophidsende, andre fortæller at det bryger de sig ikke om. Jeg har ikke hørt nogle mænd (jeg har ikke talt med nogle drenge på din alder) fortælle mig at det er underligt, men jeg kunne forstille mig at den første gang godt kunne føles lidt underligt (både for pigen og drengen). Der er nogle mænd som fortæller mig at det er ubehageligt, hvis kvindens tænder rammer penis, det kan skære og føles ikke rart.
Jeg håber at du kan bruge mit svar, ellers må du skrive ind igen og så må vi lade en af drengene/mændene skrive et svar til dig.
De bedste hilsner Mette.