Hvordan giver man en pige finger ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus Jeg har VERDENS bedste kæreste hun er super skøn. Hvordan giver man en pige finger ?

Svar:
Hej med dig.
Hvor er det bare fedt at du har verdens bedste kæreste. Jeg går ud fra at i er begyndt at udforske hinanden lidt, siden du gerne vil vide hvordan man giver en pige finger. Jeg vil gerne prøve at svare.
Når du rører din kæreste mellem hendes ben, så kan du lige så stille mærke dig frem til hvor hendes skamlæber er. Mellem hendes skamlæber, altså inde bag ved dem er hendes skedeindgang og det er der du kan stikke din finger op i hende. Din kæreste skal være våd og tændt ellers kan det føles ubehageligt. Hvis du sådan prøver at massere dig lidt frem, så kan du sikkert fornemme hvor det er. Når du stikker en finger op, så kan du prøve dig frem til hvilken måde du skal bevæge din finger på, for det kan være forskelligt hvad piger/din kæreste eller du synes er rart.
Det er helt okay at være i tvivl om hvordan man skal give finger. Du kan også spørge din kæreste om hvad hun kan lide og hvis hun ikke helt ved det, så er det bare rigtig fedt hvis i kan snakke sammen om det også prøve jer frem.
Held og lykke med det.
Kh. Bibi