ingen sperm?
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg forstår ikke hvorfor der ingen sæd/sperm der kommer ud når jeg onanere :I Er det fordi jeg gør det forkert eller er det fordi det ikke er kommet i nu? Skal man tag forhuden helt tilbage så man kan se hele pik hovede. Når jeg gør det kan jeg se noget hvidt men det er ikke klistret eller sådan nogen. :S HJÆLP

Svar:
Hej dreng, 12 år.
Lad mig starte med at sige at så længe det ikke gør direkte ondt på dig, så gør du ikke noget forkert. Man kan ikke tale om en rigtig måde at onanere på eftersom forskellige måder virker bedst på forskellige folk. Hvis du er i tvivl, kan du dog måske læse videre her. Grunden til at der ikke kommer sperm, er sikkert at du kun er 12 år, og efter al sandsynelighed er din sædproduktion ikke gået i gang endnu. Det er forskelligt hvornår det sker, men typisk et sted mellem nu og du fylder 16.
Til sidst vil jeg lige knytte et par ord til det hvide du kan se... Det kunne lyde som om det måske er det der på godt dansk kaldes nakkeost. Hvis det er det, skal du vaske det væk når du er i bad, ellers vil det kunne komme til at lugte helt forfærdentligt...
Jeg håber det var svar nok... Ellers skriv igen.
MVH
-Sune