Komplekser over bryster

brevkassespørgsmål

Komplekser over bryster

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år

Hej CB jeg er SÅ ked af mine bryster. jeg er en lillebitte 75A/B. De sidder rigtig flot i en BH (særligt hvis der er push up, selvfølgelig), men når jeg tager BH'en af er de simpelten bare SÅ SMÅ. Det gør mig rigtig ked af det, føler mig ikke kvindelig på nogen måde. jeg er tyve år og ville gøre alting for en flot C skål eller en lille D. Kan jeg gøre noget? Jeg vil meget nødigt underkaste mig operation, min veninde har fået lavet dem kunstigt og jeg synes heller ikke ´det er pænt. Er der en måde at fremprovokere vækst i brysterne? Jeg har læst om piller, cremer og massage - men er bange for at bruge tusinder af kroner på ting, som ikke virker. Kan det virkelig passe, der ikke er noget at gøre? Jeg er villig til at prøve hvad som helst, det går hårdt udover mit selvværd, at jeg føler mig mere maskulin, når brysterne forsvinder uden BH på. Det påvirker forholdet til min kæreste - selvom han siger, jeg er perfekt, som jeg er, og vi elsker hinanden, ville jeg give så meget for et par flotte bryster. Og inden i begynder at analysere mig ;o) så Er jeg tilfreds med mit liv, min skole, min familie og alle de ydre faktorer. Jeg elsker mit liv - men jeg føler mig virkelig ulykkelig over mine brysters udseende. Alle råd er velkomne!

Svar:

Kære 20 årig kvinde.

Jeg ville helt ærligt SÅ meget ønske at jeg kunne gi´dig et par nye, store, flotte bryster, og dit ville liv være perfekt! Du ville føle dig mere feminin og lækker- som du selv skriver!

Det kan jeg ikke give dig. Når jeg læser din mail, kommer du med alle de gode forslag jeg vil give dig, kan finde på. Jeg er også enig i at det er mange penge at bruge på cremer, piller ect. som måske ovnikøbet ikke virker! Brystoperation ville jeg også være skeptisk over, især i disse tider hvor der dukker sager op med implantater som er direkte farlige at gå rundt med. Jeg ved ikke, men hvis jeg havde dine sko på!-  havde den kæreste som du skriver du har, som elsker dig som du er og oven i købet synes du er perfekt. Så ville jeg revurdere mit syn på mine bryster.

Prøve at kigge på dine bryster med kærlige øjne. "Prøv at låne din kærestes øjne", måske kunne du få ham til at fortælle dig præcist hvad han godt kan lide og hvad han synes gør dem perfekte. Du ved hvad du har og ikke hvad du får. Jeg har hørt at man kan træne musklerne omkring brysterne, så de bliver mere fyldige! Det kunne være en mulighed. Lad fokus være på det du rigtigt godt kan lide ved dig selv, klæd dig feminint og bevæg dig feminint.

Jeg indrømmer at du ikke har fået meget hjælp af mig, men jeg har været ærlig og håber du finder en vej ud af dit problem.

De allerbedste hilsner Mette.