Lille penis
brevkassespørgsmål af
Mads
13 år
(Jej cyberhus) jeg er en drenge på 13år og jeg har en lille penis og jeg føller mig flov over den og minne venners penis er langt større jeg har målt min til 11_12cm i stiv tilstand og 7cm i skap tilstand håber i kan hjælpe

Svar:
Hej med dig
Mange drenge er meget usikre på om deres penis er "den rigtige størrelse", så det er du bestemt ikke alene om.
Jeg undrer mig lidt over hvor for du tænker at du har en lille penis.
For der er lavet nogle ret præcise målinger på hvad en almindelig størrelse er, og jeg kan fortælle dig at din penis på ingen måder er lille.
En fuldt udvokset penis er normalt mellem 10-18 cm lang når den er stiv. Det er altså når man er voksen. Du er kun 13 år, og har allerede en almindelig størrelse stiv penis, så det er ganske enkelt forkert at sige at din penis lille. 11-12 cm stiv penis er altså en fuldstændig normal størrelse for en stiv penis.
Det giver ikke rigtig mening at måe en slap penis. Nogle har en meget lille slap penis, som så vokser vildt meget når den bliver stiv. Andre har en stor slap penis, som næsten ikke vokser. Derfor giver det altså kun mening at måle penis når den er stiv, hvis man vil vide hvor lang den er.
Og igen...din er fuldstændig normal og indenfor det man vil kalde en normal størrelse penis. Den er ikke lille.
Bedste hilsner
Niels-Christian