Læge besøg
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Cyberhus.
Jeg har over længere tid haft et problem med mine testikler når jeg onanerer - skal nu til læge med det. Er det helt normal at få en rejsning hos lægen?
Det at være nøgen overfor hende tænder mig, grundet alt det lægeporno jeg har set - som jeg ved ikke er realitet.
Nu gør mine testikler jo ondt, når jeg onanerer - betyder det at jeg skal gøre det foran hende? Eller at hun gør det for mig?
Er helt nervøs.

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå din bekymring...lad os tage dem én af gangen.
Ja, de fleste læger har nok oplevet at en mand de har undersøgt har fået rejsning. Det kan selvfølgelig både være fordi man faktisk bliver tændt, men også selv om man ikke bliver specielt tændt af situtionen kan det sagtens ske alligevel når nu man bliver berørt omkring testiklerne og penis som jo bare er nogle meget følsomme og ret så erogene zoner hos de fleste fyre.
Hvis det sker er jeg sikker på din læge vil tage det med et smil, og jeg tænker heller ikke der er så meget andet at gøre for dig.
Skal du onanere foran hende - NEJ
Skal hun gøre det på dig  NEJ
Som du kan se giver jeg to meget klare NEJ´r på dine sidste to svar. Selv om din ømhed måske skyldes onani er det ikke aktuelt for din læge at se hvordan det foregår, og slet ikke at hjælpe dig med det. Men det kan godt være at din læge vil spørge lidt ind til hvordan du onanerer...om det tager lang tid før du kommer og lignende.
Håber du fik svar...og held og lykke med besøget.
Niels-Christian