noget nyt
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg går og tænker på noget som jeg håber i kan hjælpe mig med. jeg har en kæreste som jeg virkelig elsker og han elsker også mig!. vi har det super godt sammen griner og hygger. vi har være kærester i et halvt fantastisk år. vi har lavet en masse ting sammen som blowjob og handjob og han har også givet mig finger en masse gange. men nu er det altså blevet ret kedeligt. hvad kan vi lave af nye ting som ikke er sex ?

Svar:
Hej pige 14 år.
Dejligt du skriver til Cyberhus.
Det glæder mig at høre, at du og din kæreste er glade for hinanden, at I har det super godt sammen, kan grine og hygger jer i hinandens selvskab.
Du skriver at I har lavet en masse forskellige ting sammen. Det ser jeg som ting der er med til, at I udvikler jeres forhold, at I lærer hinandens kroppe og reaktioner at kende. Nu synes du det er ved at være ret så kedeligt og ensformigt. Der er mange ting ting som I lave som ikke er sex:
Prøv at forberede en hyggelig og romantisk aften for hinanden, prøv at bytte roller f.eks hvis det ofte er dig der tager initiativ- lad din kæreste tage initiativ og lad ham bestemme hvad I skal, skriv jeres fantasier i et brev til hinanden og læs det højt for hinanden, gå i bad sammen, giv hinanden massage, gå en lang tur sammen og hold hinanden i hånden, kys en hel masse og længe.
Hilsen Mette