Nøgen aktiviteter med andre drenge
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Jeg vil gerne onanere, spille strippoker eller noget andet med mine venner hvor vi er nøgne sammen. men jeg ved ikke hvordan jeg skal spørge??? PS: kan I anbefale nogle netsider m. herre-porno

Svar:
Hej Anonym
Ud fra dit spørgsmål og din alder kan jeg regne mig frem til at du tidligere har stillet spørgsmålet "Et stort ønske" som handler om det samme som du spørger om her. Derfor henviser jeg dig lige til det svar du tidligere har fået...du kan finde det her
Så spørger du om nogle websites med mandeporno. Da Cyberhus er et rådgivningstilbud til børn og unge helt ned til 9 år, vil jeg ikke give dig nogle direkte henvisninger til pornosites, så der må du enten igang med google, eller måske kigge forbi boyfriend.dk(online community og datingsite for bi- og homoseksuelle) og spørge derinde om nogen har nogen forslag.
Mange hilsner
Niels-Christian