Omegle
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
for godt en måned siden kom mødte jeg en som spurgte om jeg ville se hans pik, jeg tænkte, hvorfor ikke. Så spørger han om han må se min og igen tænker jeg, hvorfor ikke. Han sidder selv og viser hans imens jeg viser min.
Nu er jeg vildt bange for at et billede måske bliver sendt rundt på kryds og på tvers af Danmark.
Er jeg parnoid eller?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at du tænker over hvor dit billede mon kan havne henne, for når først man har sendt et billede til en anden via nettet, så kan man ikke rigtigt kontrollere hvad der sker med det. Det kan være at han har sendt det til andre, men det kan også være at han ikke har. Jeg tænker på om du viste dit ansigt på billedet? Hvis du ikke har gjort det, så kan man ikke rigtigt finde ud af at det er dig, men derfor kan det sagtens være ubehageligt alligevel.
Du kan desværre ikke rigtigt stoppe det. Hvis du har hans mail, kan du måske skrive til ham at du gerne vil have at han ikke deler det og så håbe på at han ikke gør det. Ellers tænker jeg at du måske skal overveje det rigtig godt, hvis du får lyst til det en anden gang. Er det en du stoler på og føler dig tryg ved eller er det en fremmed på nettet som gerne vil se dit billede? Hvis det er en fremmed, skal du måske overveje at gemme dine private dele lidt væk indtil du får en kæreste du gerne vil dele det med istedet.
Pas på dig selv.
Venlig hilsen Marianne