At onanerer!!:)
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej!! Jeg vil gerne lige spørger om nogle ting :) - er det normalt at jeg onanerer i mens jeg tænker på min kæreste? Og lader som jeg er oven på hende og lader som om jeg har sex med og bevæger mig som om hun der men det er bare min hånd? - jeg kan ikke tisse når jeg er stiv, hvorfor? - jeg er bange for om min kæreste synes at det gør ondt når vi har sex fordi hun siger "iihh" lige når jeg kommer ind men glemmer altid og spørger hende om det og desuden ved jeg ikke hvad jeg skal gøre hvis det gør ondt på hende, hvordan skal jeg spørger hende? - er det unormalt at jeg snakker med min far om sex og om hvordan jeg har det med hende? For min far hjalp mig faktisk med min første gang altså med hvad mange kvinder godt kan lide? - jeg kan godt lide at hun trækker min forhud tilbage og slikker mig og spytter på mig men jeg ved ikke om det er helt unormalt? - alle mine venner ser porno film og gør bagefter det med deres kæreste som de har gjort i filmen også siger de jeg også burde gøre det men jeg ved ikke hvor meget kærlighed det har med det at gøre? Og min kæreste siger også at porno film er dumme fordi det ikke har boget med kærlighed at gøre, så ved ikke om jeg burde gøre det? -

Svar:
Hej med dig.
Tak for dine spørgsmål, det er fedt du spørger dig frem - jeg prøver at svare.
Det er helt normalt at du onanerer imens du tænker på din kæreste. Når du synes din kæreste er dejlig, så er det da bare fedt du tænker på hende. De fantasier du har, når du onanerer - det er dine og dem skal du bare blive ved med at have. Det same gælder de ting i kan lide at lave sammen af frække ting. Når i begge har lyst, så er det helt normalt at din kæreste rører. kysser og slikker dig. Det er der intet unormalt i.
Drenge/fyre/mænd kan ikke tisse, når deres pikke er stive, fordi at når pikken bliver stiv, så lukkes der automatisk for urinrøret, sådan at der kun kan komme sperm/sæd ud.
Jeg kan godt forstå du kan tænke på om det nu gør ondt på din kæreste, når du kommer op i hende. Det kan være det lige gør lidt ondt i starten, når du kommer op - men det behøver ikke betyde at det gør ondt på en ubehagelig måde. Men selvom det kan være svært lige at vide hvordan du skal spørge din kæreste om det gør ondt, så synes jeg du skal prøve. Du kan prøve at spørge: synes du det er dejligt, når jeg kommer op i dig? eller gør det lidt ondt? Jeg synes også du skal fortælle hende hvorfor du spørger. Du kan måske spørge imens i ligger og kæler, krammer eller kysser. Det er en god ide at prøve at snakke om de ting, fordi det skal jo helst være at i er trygge ved at have sex sammen og begge nyder det.
Jeg synes det er rigtig fint at du snakker med din far om de ting. Det lyder som om i har et godt forhold og i kan snakke om mange ting. Det skal i blive ved med. Det er jo rart at kunne få gode råd om kvinder og andre ting fra sin far. Et godt råd herfra er også at man kan prøve at spørge pigen, som man er sammen med, hvad hun kan lide. For det kan nemlig være forskelligt fra pige til pige. Men det finder man ud af, når man lærer hinanden at kende og snakker sammen.
Det med at have sex som i pornofilm, det er bestemt ikke noget man skal eller ikke skal gøre. Det er alt efter hvad man har lyst til. Nogle synes det er frækt at se porno og nogle synes ikke det er så frækt. Så det er alt efter hvad man har lyst til. Hvis du gerne vil se porno og prøve nogle af de ting som de gør i filmen, så kan du spørge om din kæreste er med på den. Der er ikke noget galt i at se porno, det er bare vigtig at man ikke tror at sex i virkeligheden er ligesom i pornofilmene.
Når man nu er kærester og har lyst til at have sex sammen, så er det vigtigt man respekterer hinandens grænser og at man er ærlig overfor hinanden. Så prøv om du kan snakke med din kæreste om de her ting - det kan også være hun har nogle spørgsmål til dig, som hun går og tænker på.
Håber du kan bruge mine svar.
KH.Bibi