Onani?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej med dig..
Jeg beklager meget, men på en eller anden måde kom jeg til at slette dit spørgsmål, men jeg nåede heldigvis at svare på det først. Jge håber du nogenlunde kan huske hvad du skrev, ellers er du meget velkommen til at skrive igen, hvis du har flere spørgsmål..
Venlig hilsen Mette

Svar:
Hej Med dig.
God ide at skrive herind, det er vi rigtigt glade for, at du gør.
Det er dejligt at læse at du er nysgerrig og derfor udfordrer dig selv og det at onanere. Det er rigtigt godt at læse om det først og så afprøve det bagefter, og skriver herind. Når man onanere handler det meget om at finde en måde at røre sig selv på, på en måde så det er dejligt og det kræver tålmodighed, fantasi, nysgerrighed og tålmodighed. At finde ud af hvordan man bedst kan lide at røre sig selv er med til at man kan give udtryk for sine behov.
Jeg ved godt at ovenstående er lidt ud over dit spørgsmål, men det er en stor del af det at onanere.
Der er ikke rigtigt noget du kan proppe op i urinrøret. Til gengæld kan du bruge bruserhovedet og bruse vand på eller glidecreme (kan købes på Apoteket- det koster alt fra 100kr, - 250kr,- 600kr,-) på pikhovedet, selve pikken og testiklerne. Du kan også bruge en stor klat spyt, men det bliver lidt hurtigere tørt igen! Selve huden under "hovedet" er meget følsomt. Det hele glider godt og føles dejligt. Du kan købe noget der hedder "penis-ring" eller bruge en stof-elastik som sættes omkring pikken eller både pik og testikler. Det gør at blodet holdes tilbage i pikken, så den bliver mere følsom og hård.
Jeg håber du kan bruge mine råd ellers må du skrive ind igen.
Sensommerhilsner Mette.