Onani & Sæd
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
1. Har i nogle "onani-stillinger" som man bør prøve? Sidder normalt på knæ i badet med lættere spræte ben. Har prøvet at ligge på maven over 2 stole så der var hul til min penis, en hånd ned og så lad som om du har sex. Stående, forover bøjet. Disse er prøvet (Gider ikke den siddende). har i nogle stillinger, gider ikke bare at tage fat, gå på knæ og ellers bare spille lomme-billard... Har i nogle stillinger? 2. Jeg savner sku den tid ved ca. 10 hvor jeg ikke kunne komme. Jeg onanere engang sortset hver dag. Det var skønt, lige ind til at jeg onanerede til en pige fra min klasses billede på Facebook, BOOM så kom jeg. Ligesiden den dag har onanien stået lidt på standby. Er det normalt at ønske at man ikke vil komme? Vil selvfølge lige gerne ha' børn og sådan og vil gerne kunne komme op i min kommende kæreste der, men gider ikke nu... Normalt? Hilsen ØQ

Svar:
Hej ØQ
Det er 2 meget interessante spørgsmål, som jeg selvfølgelig vil prøve at give dig et svar på.
1. Lige hvad der angår "Onani-stillinger", så må jeg sige at du er gået grundigt til værks med at finde nye stillinger. Det er rigtig godt gået, faktisk så godt at jeg ikke kan komme med nogle bedre end dem du har i forvejen. Måske handler det ikke så meget om at finde så mange stillinger som muligt, men at nyde det du gør med din hånd :)
2. Ja, det er en helt normal følelse du har. For rigtigt mange drenge, som prøver at onanere, kan det komme som et chok de første gange man oplever at komme, altså når drengen får en udløsning. For nogle kan det være en overvældende følelse af glæde og for nogle kan det virke lidt skamfuldt, bla. fordi fantasien kan være fræk, eller hvis man føler man ikke kan tillade sig at onanere til et billede af en man kender eller noget andet.
Men det synes jeg er helt okay. Nu er det sådan med onani at det er helt naturligt og normalt for rigtigt mange mennesker, både for drenge og for piger, mænd og kvinder. Det er en måde hvorpå vi mennesker lærer vores kroppe bedre at kende. Og samtidig kan det give os en behagelig og rolig følelse inde kroppen, når man er kommet.
Jeg har fundet den her artikel på sexlinien.dk som passer lige netop til dine spørgsmål omkring stillinger og onani.
Held og lykke med at finde nye stillinger
Mvh
Casper