p-pille
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej vil høre hvad der sker vis en dreng tag en p-pille har bare høret at man får stiv lem håber i kan svare på det

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du stiller det spørgsmål, for der er mange der har hørt om, at drengens lem reagere på den måde, når de tager p-piller. Det kan jo også godt virke meget underligt, når det er et præventionsmiddel til piger, der tit består af kvindelige hormoner.
Men det er faktisk bare en vandrehistorie og hvis en dreng får et stift lem efter, at have spise en p-pille har det ikke noget med pillen og gøre. Men fordi drengen tænder på et eller andet i det øjeblik. Faktisk kan det gå galt hvis en dreng regelmæssigt tager p-piller, fordi der tit er de kvindelige hormoner i, som kan ødelægge drengens sædkvalitet.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw