penis hul
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej cyberhus. Er der en form for sexlegetøj til mænd, hvor man putter en lille bitte dildo i mands penis hul som bliver kørt frem og tilbage af behov manuelt

Svar:
Hej med dig
Jeg er lidt usikker på om du søger en dildo som du komme din penis ind i eller om det er dit urinrør du gerne vil have noget til.
Der er opfundet mange ting som man kan komme penis ind i. Der er fx en opskrift på en kunstig skede her på Cyberhus, men derudover kan man købe forskellige ting i sexbutikker. Du skal dog være opmærksom på at langt de fleste sexbutikker kun sælger til voksne over 18 år, både på nettet og i butikker.
Hvis det er det sidste har jeg aldrig hørt om det. Jeg har derimod hørt drenge/mænd ømme sig over at forestille sig at skulle have noget op i urinrøret, når man fx skal opereres eller testes for klamydia. Det kan gøre enormt ondt og være rigtig ubehageligt, så jeg kan næsten ikke forestille mig at der findes noget som man med vilje kan komme i urinrøret.
Jeg håber det var svar på dit spørgsmål.
Venlig hilsen Marianne