pigers G-punkt
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej. jeg vil gerne spørge om hvor pigernes G-punkt sidder? jeg har erfaret via. porno at du tager to fingre og stikker ind i hendes fisse og så bøjer dem op som en fiskekrog. når du så kører fingrene frem og tilbage kører fingrene direkte på G-punktet. er det rigtigt? og har i råd om at give en pige finger? og om at slikke hende? jeg vil meget gerne have detaljer, da jeg gerne vil blive bedre.

Svar:
Hej med dig.
Tak fordi du skriver herind.
Jeg vil forsøge at svare så præcist og detalieret som muligt, på dine spørgsmål.
Dit første spørgsmål om hvor pigernes G-punkt sidder har du selv svaret på. Ofte ser man at pornomodellerne burger pegefinger og langemand. Med fordel kan man burge ringefingeren og langemanden når man vil stimmulere G-punktet, fordi man så samtidig kan lægge håndfladen opad pigens køn, og stimmulere hendes klitoris. Derved vrider man heller ikke håndleddet. I stedet for at bevæge fingrerne frem og tilbage, kan man prøve at lave “kom her bevægelsen” på G-punktet, med de to finger. Ellers kan man give finger ved forsigtigt at bruge en eller to fingrer til, at stimmulerer indgangen til skeden. Lad finger/ne glide rundt i kanten af hullet ca. en centimeter oppe. Her sidder der mange nervetråde som er gode at stimmulere.
På dit spørgsmål om råd til at slikke, vil jeg foreslå at man slikker og kysser hele fissen. Mange gange er der meget focus på at stimmulere klitoris. Nogle piger kan godt lide at blive rørt direkte på klitoris, andre piger synes det kilder for meget og ikke er rart. Desuden kan man prøve at slikke alfabetet (brug både de store og små bogstaver)– så når tungen vidt omkring! Man kan slikke og derefter puste på det våde område. Det kan være pirrende. Man kan prøve at drikke noget koldt, og derefter slikke med den kolde tunge.
Prøve at lytte til pigens lyde og åndedræt, det kan måske fortælle dig hvad hun nyder mest. Det er en god ide at tale om hvad man godt kan lide og hvad man ikke bryder sig så meget om, for at kende og respekter hinandens grænser.
Jeg håber du kan bruge mine råd.
God fornøjelse.
Venlig hilsen
Mette