Pik bøjer nedad?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus.
Min pik bøjer ned ad, er det normalt? Den bøjer så meget så når jeg står op, så vender spidsen af min pik, direkte ned mod gulvet.

Svar:
Hej med dig
Jeg har slettet din tegning, både for at anonymisere dig og fordi jeg sagtens kan svare dig uden at se et billede.
Det er meget forskelligt hvordan drenges penis ser ud og for næsten alle drejer den en smule til siderne, ned- eller opad. For nogle er det lidt ekstra meget, men det behøver ikke have en betydning for fx at kunne gennemføre et samleje. Det kan nærmere være en fordel fordi du kan ramme særlige steder i skeden som gør det ekstra godt for pigen. Hvis det er vanskeligt eller gør ondt at have sex er det en god ide, at snakke med en læge. Så kan han/hun være med til at vurdere om der skal gøres noget og hvad.
Du kan læse lidt mere om det her med skæve penisser, som også kaldes krummerikker HER.
Venlig hilsen Marianne