pik øvelser
brevkassespørgsmål af
ole
18 år
hej jeg er 18 og min pik er 20cm jeg ville bare høre om der er nogen måde på at jeg kan få en større pik?, altså pik øvelser lign.

Svar:
Kære du.
Jeg vil gå lige til sagen! Der findes ikke nogle "pik-øvelser", som kan gøre din pik større. Der findes forskellige mystiske lidt utroværdige måder at få en større pik på, men det er ofte noget, der kan gå rigtig galt og som generelt ikke har særlig gode resultater. Dette er for eksempel ved kosmetiske operationer, som de fleste kirurger ikke en gang vil udføre, da resultaterne oftest er så dårlige. Derudover findes der mange producenter, der sælger en form for pikforlænger, hvor man simpelthen strækker pikken længere med plastikringe og metalstænger. Dette tager dog utrolig lang tid (mange timer om dagen, mange måneder), og kan opleves som ret smertefuldt. Disse forlængere er dog ikke undersøgt særlig godt, og de studier der findes, har kun mål pikken i slap tilstand. Altså ved man ikke noget om, hvorvidt det overhovedet gør en forskel for en stiv pik. Der er også kun undersøgt meget få af de forskellige produkter, som påstår at gøre pikken længere, så det er ikke engang sikkert, at alle "virker" (hvis man kan påstå at nogle af dem gør dette). Du kan læse lidt mere om det her. Men jeg synes da, at det måske er bedre at arbejde med at acceptere sin krop som den er i stedet for at investere i alle mulige skøre og dyre ting, der ikke virker. Desuden, så HVIS der fandtes en måde at gøre sin pik større på, så var det nok noget de fleste mænd havde haft gang i allerede ;) Derudover vil jeg lige nævne, at den gennemsnitlige pikstørrelse i Danmark er 14,9. De fleste ligger et sted mellem 15-18 cm i stiv tilstand. Så - koldt vand i blodet, mon ikke det er godt nok, det du har.
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Sophie