Samleje
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Jeg har mig en dejlig kæreste som jeg tit er sammen med, og vi har begge to snakket lidt om det med at have sex. Men vi har ikke sådan rigtig snakket det i gennem, så ville lige høre om i har nogle ting der kunne gøre det hyggeligt og rart til en god førstegangs oplevelse for os begge. For vi har også prøvet noget med handjob og at give finger men jeg følte ikke selv at det var det rigtige tidspunkt.. Og vi er begge fyldt 15 ;-) Tak på forhånd. Mvh dreng 15 år.

Svar:
Hej med dig
Det er dejligt i har det godt sammen, og snakker om de ting med hinanden, for det er et stort spring når man skal i seng sammen første gang. Og det er virkelig vigtigt at i begge føler at i er klar til det.
Når i har snakket det igennem og begge føler i er klar til det, tror jeg det kunne være godt hvis i prøver på at få det så afslappet som muligt, f.eks. ved at være sikre på i er selv hjemme, dæmpe lyset lidt og sætte noget roligt musik på.
For at slappe mere af tror jeg også det er vigtigt at i ikke tænker over at i skal til at have sex nu, men bare giver jer god tid til at ligge og nyde hinandens kroppe, ligge og føle på hinanden. Og ikke nødvendigvis have sex den første gang i gør det.
Når i begge føler i er helt klar, så er det vigtigt i går langsomt frem, og sørger for at hun er helt våd, så det ikke kommer til at gøre ondt på hende, da hun ikke skal have en dårlig oplevelse med det at have sex. Det er også vigtigt at gå langsomt frem, fordi hun er jomfru, og derfor først skal udvides til at din penis passer op i hende.
Håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw