sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg er 14 år og jeg prøver og prøver men jeg kan ikke finde en hjemmeside til 14 år hvor man kan få en sex partner. tak på forhånd

Svar:
Hej med dig
jeg kan godt forstå du gerne vil have en sexpartner, for det er helt normalt, at have rigtig meget lyst til sex i din alder.
Men jeg kan desværre ikke hjælpe dig, fordi vi har nogle love her i Danmark, som gør at man ikke må have sex før man er 15 år. Jeg kan også godt forstå hvis du syntes det er uretfærdigt, nu når du har lyst, men loven er lavet for at beskytte unge fra, at have sex.
Loven om seksuel lavalder gør så, at der ikke er nogen hjemmeside, som må medvirke til at skabe kontakt mellem mennesker der ønsker sex hvis de er under 15 år. Men så snart du er fyldt 15 år, så har du mulighed for, at lave en profil på sider som sexdating.dk eller lignende. Jeg vil dog lige oplyse om, at det ikke er lovligt og ligge nøgenbilleder af dig selv på siden, før du er blevet 18 år. Det er endnu en lov, som vi har i Danmark.
Jeg håber du kan bruge svaret, på trods af det ikke helt var det du søgte
Med venlig hilsen Paw