Sex med egen anus
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej cyberhus.
Jeg sp den her video med en fyr der bollede sig selv i anus. Og tænkte, det viljen prøve. Jeg kan godt få min penis derom, men bare ikke derind!
har i råd?

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå du er blevet lidt fascineret af den her video og gerne vil prøve selv. Jeg må indrømme at jeg ikke kan give dig et godt råd til hvad du kan gøre. Jeg tænker at det må være noget meget meget få fyre rent faktisk kan, så hvordan du kan øve dig kan jeg simpelthen ikke lige komme på.
Hvis du gerne vil eksperimentere med at onanere med noget i anus tror jeg du skal overveje at prøve med en dildo i stedet.
Mange hilsner
Niels-Christian