Sex med min kæreste
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg har længe slikket min kærestes skede og vi har haft hærlig samleje indtil hun ikke gad mere. Hun gad ikke hver gang vi skulle kender du svaret på den følelse?

Svar:
Kære dreng 15 år
Mange tak dit spørgsmål, det er dejligt at du skriver herind.
Jeg forstår på dit spørgsmål at du gerne vil vide om det er normalt, at din kæreste ikke har lyst til at blive slikket længere. Der kan være mange forskellige årsager til at din kæreste ikke har lyst længere, det kunne for eksempel være:
• at hun har fået svært ved at slappe af og derfor ikke kan give sig helt hen som tidligere.
•
• at du kan komme til at have for meget fokus på at slikke hende, så du helt glemmer hende, det er vigtigt at du ved hvordan din kæreste har det hele vejen så hun føler sig tryg.
•
• at hun ønsker at prøve noget andet, det kunne eksempelvis være at du rører hende andre steder på kroppen, skifter tempo eller noget helt tredie.
Det ovenfor er kun nogle mulige årsager. Jeg vil råde dig til at tale med din kæreste, spørg ind til hvad hun synes er dejligt og knap så dejligt, lyt og bliv klogere på hende, jeg kan kun give dig mulige årsager, men hun kan give dig de rigtige.
Mange Hilsner
Sascha