skæve pik hoved hvad skal jeg gøre
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej jeg er 17 år og har en skæve pik hoved hvad skal jeg gøre den går måde til venstre

Svar:
Hej med dig
Jeg håber det kan berolige dig lidt, når jeg siger det slet ikke er unormalt, at en pik på en dreng er skæv. Eller som i dit tilfælde, hvor pikhovedet er.
På fagsprog kalder man det for en krummerik og jeg vil mene det er lidt et grimt navn, for noget der er så normalt. Men navnet stammer netop fra ordet krum, som betyder noget der ikke er lige.
Du spørger om hvad du skal gøre og hvis det ikke irritere dig, når du har sex eller onanere, så behøver du ikke, at gøre noget. Men hvis du ikke kan leve med det, kan du gå til lægen og få en meget simpel operation, som kan rette den op. Hvis du har lyst, kan du læse lidt om krummerik, på dette link.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw