slap pik....
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej Mig og min kæreste har været sammen et stykke tid nu, men vi har hvergang oplevet nogle små problem. Det er ikke noget problem for os at tænde hinanden, men problemet er midt under sex bliver hans pik slap, hvad kan det problem være? Jeg ved at han ofte mens vi har haft sex tænker over at jeg fortjener en der er bedre end ham, kan det være grunden til den bliver slap? Et andet problem er så når vi så har fået gjort den stiv igen så kan han bare ikke komme...han kan sagtens sige at han snart kommer, men der sker intet Håber vi kan få lidt hjælp Hilsen jann1344

Svar:
Hej Jann1344
Tak for din henvendelse til Cyberhus, Lystværelset.
Ofte hænger selvværd og potens sammen, som du også selv nævner det, at din kæreste tænker på at du fortjener en der er bedre end ham. Hvis han nedgør og undervurderer sig selv med de tanker imens I har sex mister han fokus. Nemlig det I har sammen imens I dyrker sex. Prøv at tale sammen imens I har sex og fortæl hinanden hvad der er dejligt og hvad I ønsker mere af. Sig til din kæreste, at han kan prøve at fortælle dig når han begynder at tænke negativt om sig selv og er i sine tanker. Lad ham eksempelvis fokusere på sine hænder. Hvor er de? Massere hans hænder din mave, baller, skuldre mm. Lad ham nyde synet af din glæde ved han rører ved dig. Han er i sin krop, i stedet for i sit hoved hvor de negative tanker styrer hans manglende selvværd. Han kan prøve at kigge sig i spejlet hver dag og sige til sig selv: "jeg er den jeg er og jeg er god nok".
At din kæreste ikke kan komme når hans pik er blevet stiv igen, kan skyldes det store fokus der er på, at nu skal han komme når den endelig er blevet stiv. Vær glade for at han bliver stiv igen og nyd det der er imellem jer. Forsøg at fokuser på de dejlige ting der ske imellem jer når I har samleje. Det er ikke en garanti at samlejet er været bedre, fordi der er en udløsning. Man kan faktisk opbygge seksuel energi ved at tilbageholde en udløsning.
Jeg ønsker jer at lykke til i fremtiden.
Hilsen Mette