Syntes det bliver for meget
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg har en kæreste og hun er meget glad for at have sex med mig og det er jeg selfølgelig også. men hun vil bare lidt for meget syntes jeg, men på den anden side jeg ved ikke hvordan jeg skal få det sagt :/ (nu lyder hun måske meget irriterende men det er hun altså ikke hun er super sød)

Svar:
Hej med dig.
Sikke dejligt det er, at du har en skøn og super sød kæreste, som oveni købet er helt vild med at have sex med dig. Jeg synes, det er rigtig fint, du skriver herind med dit spørgsmål, for jeg forstår virkelig godt, at det ikke er nemt at få sagt.
Fordi din kæreste er super sød, tror jeg, hun vil lytte til dig, hvis du fortæller hende, hvordan du har det. Jeg tror bare, det er vigtigt, at du får det sagt på en positiv måde, så hun netop ikke tror, at hun er helt galt på den eller er irriterende at være sammen med. Jeg tænker, du kan sige til hende, at du elsker at have sex med hende, men at du fortsat gerne vil have, at sex skal være noget særligt og noget, man kan gå og glæde sig til. Derfor synes du, I skal holde lidt igen, så du igen kan gå og glæde dig til hver gang og virkelig hungre efter at være sammen med hende. Hvis du siger det på den måde, tror jeg, der er gode chancer for, at hun ikke bliver ked af det over det - og hvem ved, måske er hun enig? Der er selvfølgelig nogen piger, som er meget trængende ift. sex, men mange piger kan også finde på at gøre det for at glæde deres kæreste, fordi de tror, han gerne vil have sex hele tiden. Hvis du får fortalt hende, hvordan du ser på det, kan det være, det helt automatisk ændrer sig, fordi I bare har haft forskellige opfattelser.
Jeg vil også foreslå dig at tale med dine venner om det, hvis du har mod på det. Det kan være, nogen af dem har oplevet noget lignende eller bare har et råd til, hvad du kan gøre.
Jeg ønsker dig held og lykke med det.
Kh. Matilde