Ulovligt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej med jer:-) Jeg ville bare hører om alt det ande som finger , handjob osv os er ulovligt når man er under 15 jeg er selv fjorten og min kæreste fylder femten her den 23 december , men vi går i parrallel klasse sammen. For jeg vil gerne starte lidt ud med sådan nogen ting istedet for sex Knus MIg

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål til Cyberhus - jeg kan godt forstå du gerne lige vil vide hvad loven siger.
De ting du nævner er faktisk ulovligt, men samtidig bliver man ikke straffet for det, hvis begge parter er under 15 og har lyst. Det er noget andet hvis en er over 15 og den anden under, da loven er lidt strengene der - hvis det selvfølgelig bliver anmeldt.
Det er en rigtig god idé at starte forsigtigt ud med at nusse lidt. Bare husk at mærke efter hvis noget ikke er rart eller går over jeres grænser, så I får sagt fra.
Jeg håber du kan bruge mit svar:-)
De bedste hilsner fra Heidi