vibrator?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hejsa... jeg vil enormt gave prøve at bruge en vibrator, men jeg aner ikke hvordan jeg skal købe en, og henne? jeg kigger ofte på hjemmesider med sexlegetøj, men jeg tør ikke bruge mit kontonummer derinde. så forsigtig er jeg nemlig. jeg ville være alt for flov til at gå ind i en rigtig butik og spørge efter en dildo, så hvad skal jeg gøre... og virker de virkelig? hilsen D

Svar:
Hej D.
Tak for dine spørgsmål til Cyberhus lystværelset.
Som du selv nævner, er der rigtigt mange hjemmesider med sexlegetøj, men der er egentligt ikke nogen grund til at være nervøs omkring handel på nettet. Det er sikkert, hvis du benytter trustpilot.dk som er et godt forbrugersite.
Du kan også søge på google, her skriver du din kommunens navn samt skriver sexlegetøj i søgefeltet. Her finder du telefonnummer på en butik i Horsens, Silkeborg og Sønderborg. I stedet for at gå ind i butikken kunne det måske være ok at ringe og tale med en. Husk på at de arbejder med sexlegetøj hver dag og de vejleder mange mennesker i hvilket "legetøj" de kan købe. Hvis du taler med dem og fortæller at du er lidt flov, vil de helt sikkert hjælpe dig, så du får den helt rigtige vibrator.
En vibrator kan være godt som supplement til den måde du ellers tilfredsstiller dig selv på. Vibration stimulerer kraftigt nervetrådene som ligger under huden. Hvis den bruges direkte på klitoris, kan det næsten gøre ondt fordi påvirkningen er så kraftig. Man kan så bruge vibratoren i området omkring klitoris og i skeden. Man mærker efter og gør det der føles dejligt.
Jeg håber du finder ud af noget.
Med forårs og solskinshilsner Mette