Smadret penis

brevkassespørgsmål

Smadret penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Jeg har det problem at jeg efter 10 år med onani en gang om dagen, ikke rigtig kan mærke mit pikhovede. Hvilket er ret træls når jeg nu har fundet en kæreste, og gerne vil have sex med hende. Kommer min følelse tilbage? Er der noget jeg kan gøre?

Svar:

Kære du,

Det lyder rigtig træls. Det er ikke ensbetydende med at du ikke kan have sex med din kæreste hvis I begge to er klar. (Husk at bruge kondom!) I forhold til den nedsatte følsomhed, kunne du prøve med en onani-pause i nogle uger og se om det ikke gør en forskel. Hvis ikke, så vil jeg tage en snak med din egen læge om det.

Mange hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål