Hvad er det
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej CB, det er fordi at på min fårhud er der kommet en lilla plet, og jeg er lidt bange for hvad det kan være.
Hilsen Problem

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at du undrer dig over hvad den lilla plet på din forhud er for noget. Jeg synes det er rigtig godt at du er opmærksom på din krop og især når den ser anderledes ud end den plejer.
Men det kan være lidt svært at sige hvad det helt præcist er. Det kan være en lille irritation fra sport, onani eller bare at dine bukser rør meget ved din forhud. Hvis det ikke forsvinder af sig selv i løbet af den næste uge, så synes jeg at du skal snakke med din læge omkring det. Det kan være at du tænker at det er lidt pinligt, men du skal huske på at læger er vant til at snakke med unge om de her ting.
Jeg håber at den lilla plet forsvinder af sig selv, så du ikke skal gå og bekymre dig mere om det.
Venlig hilsen Marianne