strørelsen
brevkassespørgsmål af
anonym
21 år
Er en dreng på 21 år.
Jeg er har en meget lille penis i slap tilstand, når den er erigeret ligger den inden for gennemsnittet.
Det på virker mig en del.
Så ville vide om der noget jeg kan gøre med hensyn forstørene medicin eller opration.

Svar:
Hej med dig,
Det er altid et ømtåleligt emne med penis' størrelse. Fyre, der påstår, at de ikke har målt deres penis, lyver!
I slap tilstand kan forskellige penisser se forskelligt ud, have forskellig størrelse, facon osv. Men i erigeret tilstand har de - overraskende nok - nogenlunde den samme størrelse og facon. Og det er jo formålstjeneligt, idet kvinders skeder ligeledes har nogenlunde de samme dimensioner.
Der er ikke rigtig noget, du kan gøre ved din penis' udseende og størrelse. Der findes ganske vist kirurgi; men det må jeg kraftigt fraråde, idet resultaterne udelukkende er kosmetiske, og risikoen for skader og komplikationer er stor. Herunder impotens, nedsat følsomhed, risiko for at "brække" penis mv.
Jeg vil ikke bagatelisere dit problem; for det er jo stort nok til, du har skrevet herind. Og jeg anerkender selvfølgelig, at det er federe at kunne fremvise "en ordentlig én" end det modsatte. Man vil nødig have et rygte om, at éns penis er lille.
Men jeg kan forsikre dig om, at uanset din penis' størrelse, vil du formentlig være den eneste, der har en holdning til den. Alle andre er antageligt ligeglade.
Så vær glad og stolt for din penis. Den vil bringe dig mange glæder!
Mvh