Tænke på piger

brevkassespørgsmål

Tænke på piger

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej, Jeg tænker altid på piger fra min klasse når jeg skal onanere. Også dem jeg er venner med. Forestiller dem nøgen og at have sex med dem. Jeg kigger også på billeder af personen fx facebook profilbilleder samtidig. Hvad er der galt med mig? Er det normalt?

Svar:

Kære dig,

Det er helt naturligt, at tanker om sex begynder at fylde meget omkring din alder. Måske de tanker også kan være lidt svære at styre, nogle gange kan man efterfølgende nærmest være lidt forskrækket over, hvad det var man tænkte på. Man kan føle, der er noget galt med én, og at det er ulækkert og unormalt at tænke på den slags. Men det er det heldigvis oftest ikke, og det er helt sikkert ikke unormalt, at du tænker på sex med dine klassekammerater. Du må huske, at dine tanker er dine, de skader ikke nogen, det er kun handlinger, der skader. At onanere er for de fleste meget personligt, og hvad man tænker på, når man onanerer er helt op til én selv. I nogle perioder kan det måske virke meget pirrende at tænke på folk, man kender, når man onanerer, andre gange tænker man måske på fremmede, en skuespiller eller en man så på gaden. Det er personligt og helt normalt. Jeg synes, det er flot af dig, at du tænker over, om det er okay at onanere til tanker og billeder af nogen, du kender. Det er et tegn på, at du tænker over, hvad de mon ville tænke om det, og det er en god ting at kunne - tænke på andres oplevelse af ens handlinger. Men igen, der er ikke noget galt med dig overhovedet. Onanien er din egen tid og ting, og så længe det ikke gør nogen fortræd eller påvirker nogen, så er det sådan set frit. Så du behøver ikke bekymre dig! Du er helt normal!

Kærlig hilsen

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål