BANG! Forelsket
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej! Var til fest forleden dag, hvor en dreng fra min klasse også var inviteret. Det er lang tid siden jeg har snakket så meget med ham. Over et år siden. Til denne her fest blev det anderledes. Vi var begge to lidt fulde. Jeg var vidst lidt mere end ham. Vi endte alene ude på toilettet, hvor vi bare snakkede om alt imellem himmel og jord. Han sagde at jeg skulle sætte mig oven på ham, og det gjorde jeg. Vi kyssede flere gange. Jeg satte mig så ned på gulvet hvor han kærtegnede min kind og kiggede mig dybt i øjnene. Det var så mærkeligt og dejligt på samme tid. Da jeg sad derude med ham tænkte jeg ikke så meget over tingene, nok fordi jeg var fuld. Men da jeg kom hjem kunne jeg ikke falde i søvn fordi jeg tænkte på ham og det er blevet ved de sidste to nætter. Det er sommerferie, og jeg ser ham ikke foreløbig + han har ikke kontaktet mig siden. Har svært ved at finde ud af, hvad han føler for mig og om der overhovedet er noget. - Undskyld for et langt indlæg, havde bare brug for at komme ud med det!

Svar:
Hej med dig
Det er helt okay at du bare har brug for at komme ud det. Det kan man godt have brug for nogle gange.
Jeg kan godt forstå, hvis det kan komme til at rumsterer lidt inde i hovedet på dig efter sådan en aften sammen med ham fra din klasse. Når I har kysset og kærtegnet hinanden er det meget naturligt at der kommer følelser op i dig og at du derfor tænker over det bagefter, uanset om du har været fuld eller ej.
Jeg kan godt se, at det kan være svært for dig at finde ud af, hvad han føler for dig, når ikke han har kontaktet. Som du selv skriver, så tænker man ikke så meget over, hvad man gør når man er fuld. Jeg tænker derfor, at han måske har haft det på samme måde, og derfor ikke har kontaktet dig. Piger kommer også hurtigere til at ligge følelser i kys og kærtegn end drenge gør, så dette kan også være en grund til, at du tænker meget over det og han måske ikke gør.
Jeg ved selvfølgelig ikke om det er sådan det hænger sammen, men det kunne være en grund til, at han ikke har kontaktet dig. Men det kan også være fordi han har ferie eller fordi han ikke rigtig ved om han skal skrive eller ej. Så ja, der kan være mange grunde.
Hvis du kan mærke du bliver ved at tænke på ham, så kunne du måske prøve at skrive til ham og spørge om han tænker på dig eller hvad han tænker. Hvis du gør det, så kan du i hvertfald få det afklaret.
Jeg håber for dig, at du finder en god løsning på det.
God sommer
De bedste hilsner Sine