Det første kys.
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej, jeg er en pige på 12. Jeg kunne mega meget gerne tænke mig en kæreste. Men problemet er bare det at jeg kan ikke lide nogle fra min klasse, eller fra min paralell klasse. Hvad skal jeg gøre??

Svar:
Hej pige på 12 :)
Det her med at få en kæreste er lidt svært selv at bestemme, og man kan godt blive en smule utålmodig. Specielt hvis nogle af de andre fra klassen har en kæreste.
Men jeg synes, det er ret sejt, at du ikke bare bliver kæreste med en eller anden tilfældig, fordi det er nemlig vigtigt, at du kan lide ham og er glad for ham, du bliver kærester med en dag.
Du skal nok få en kæreste en dag og jeg synes, du kan tage det helt stille og roligt. Lige pludselig så er der en dreng, du synes der sød ud og så kan du prøve at lære ham bedre at kende.
Men lige nu synes jeg bare, du skal hygge dig med dine veninder og de andre fra klassen, og så skal det andet nok komme.
Venlig hilsen Rikke