er der noget i vejen med mig?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg rydder op, for det meste. Jeg skulle finde et arbejde, sagde min mor, det gør jeg så, og så bliver hun sur da jeg finder et? Jeg har en storesøster som hele tiden får godt karakter, og hun er som en mor for mig, i stedet for søster, det irriterer mig lidt. både min mor og søster er beskyttende, lidt for meget, men det er ok. Det er bare fordi jeg syns at min mor elsker min søster mere end mig, og hun skjuler det ikke. "hvad er der dog gået galt med dig, de andre er da normale, men jeg ved ikke hvad jeg har gjort forkert ved dig?" "Jeg ved ikke hvad jeg gør med dig, din far må få dig, for jeg vil ikke have dig!" er det jeg tit hører. Jeg tænker tit på selvmord, jeg har fortalt hende om det, men hun reagere ikke, og jeg vil bare gerne have noget hjælp, for mit hovedet kan ikke følge med, til alle de ting der sker omkring mig lige for tiden. Så håber at i kan hjælpe mig, med mine indviklede spørgsmål??

Svar:
Hej med dig..
Jeg synes det er rigtig godt du har skrevet til brevkassen, fordi jeg kan godt forstå du gerne viul have noget hjælp. Der er ikke noget i vejen med dig og jeg synes ikke det er okay, at din mor siger sådan nogle ting til dig.
For at du kan få det bedste svar, så hair jeg valgt a sende dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde". Du kan finde deres svar inden for den næste uges tid og så håber jeg du kan bruge deres svar.
hvis du ikke kan vente på det, så kan du logge på chatten her i Cyberhus, og her kan du anonymt chatte med en voksen.
Kan du have en god weekend.
De bedste hilsner
Sine