et forhold uden et kys`? hmmm ..
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg vidste ikke helt hvilken brevkasse jeg skulle ligge det her, men regner med at det er den rette. Ja altså, der er jo den her dreng som faktisk er min kæreste. Han betyder utrolig meget for mig, og jeg holder ufatteligt meget af ham! ingen tvivl der!. Jeg er rigtig glad for ham, og han er også rigtig glad for mig, vi har det rigtig dejligt sammen, og vi kan få hinanden til at grine ligemeget hvilket humør vi er i. Der går ikke 10 minutter hvor jeg ikke tænker på ham. problemet er at ..... Jeg kan ikke få mig selv til at kysse ham!, og det irretere mig virkelig, det er altid sådan.. vi er lige ved at kysse, men så vender jeg hovedet den anden vej.. Jeg gør det ikke bevist, det er mit hovede der gør det. Det gør mig ret ked af det, for jeg vil jo virkelig gerne kysse med ham!, og han bliver lidt i tvivl om jeg gider ham, jeg har så prøvet at forklare ham at det er ikke fordi jeg ikke tør eller ikke har lyst, for jeg vil virkelig gerne!. han forstår det udmærket, og venter til den dag, jeg kan, og han siger at det vil blive noget stort for ham!. Jeg vil så gerne gøre det, også for at gøre ham glad!, jeg er også selv tæt ved at kysse ham, vores læber når lige at mødes, så kysser han mig, men jeg kysser ikke igen, og jeg HADER mig selv for det!, forstår virkelig ikke hvorfor jeg ikke forhelvede da ikke bare kan give ham det kys? hvor svært kan det være? .. jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, folk siger til mig, at jeg bare skal gøre det uden at tænke over det, men jeg tænker altid over lige når vi er ved at kysse, og det er det der fjerner mit hovede fra ham tror jeg.. kan i give mig nogle råd.. håber virkelig i kan, for jeg syns det er så synd for ham... - for jeg kan se på ham, at det går ham på, når jeg vender hovedet s; og sådan skal det jo ikke være på noglemåder? vi burde da kunne kysse når vi har lyst. men nejnej, mit lorte hovede fjerner sig hver evig eneste gang og at kysse er jo meget godt forholdet.jeg ville ønske at jeg sådan bare kunne gå hen til ham, stille mig hos ham, også give ham et kys. !. håber i kan svare mig hurtigst muligt, for skal nok være sammen med ham her i weekenden, så håber i svare mig i løbet af ugen, tak for forhånd :) hilsen mig ..

Svar:
Hej Pige
Jeg kan godt se det er en ærgeligt når du bare så gerne vil, men så sker det at dit hoved som du skriver det, fysisk fjerner sig fra ham hver gang han kommer tæt på. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor det sker, men der er et eller andet inden i dig, som ikke føler sig klar til det kys.
Det lyder også som om du har snakket med andre om det mange gange, og de siger du skal slappe af og bare gøre det, men det hjælper heller ikke.
Jeg tror det vigtigste når man skal kysse og være tæt med sin kæreste, er at man føler sig helt afslappet og tryg. Derfor har et nogle forslag til dig, som du måske kan bruge:
1. Det er rigtig dejligt at du kan snakke med din kæreste om det her. Næste gang i gerne vil kysse eller nusse lidt. Så prøv at ligge på sofen eller et andet sted og sig til din kæreste at han skal lukke øjnene. Så skal du nemlig på kyssetur. Prøv at kysse ham på panden, på kinderne, på halsen. Stille og roligt, uden tunge.
Så kan i skifte plads og han kan prøve at gøre det samme ved dig. Husk at tænde et stearinlys og sæt noget dejligt musik på..:)
Hvis i på et tidspunkt har lyst til at bruge tungen er det helt fint, bare bliv ved med at mærke på hinanden om den anden har det godt med det..
2. Når i har leget den her leg et par gange, så prøv stille og roligt at tage munden med. Den der ligger og bare nyder det, skal ikke kysse tilbage, men bare tage imod kysset. Så heller ikke nogen tunge her.:)
På den måde leger i lidt med hinanden, du vænner dig stille og roligt til at berøre hans hud med dine læber og omvendt, og måske kan det løsne op for at du har lyst til at kysse rigtigt lidt senere.
Prøv at leg lidt med det og mærk efter nede i maven. Og husk på at det skal nok komme og du skal bare følge det tempo som dit hoved og mave fortæller dig. Det er helt ok.:)
Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke med det mvh. Malene