Forelsket

brevkassespørgsmål

Forelsket

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

kære brevkasse. Jeg er forelsket i min x kæreste. men hvordan finder jeg ud af om han også kan lidt mig?

Svar:

Hej med dig

Du skriver at du er vild med din eks kæreste og spørger hvordan du skal finde ud af om han også kan lide dig. Det er desværre lidt svært for mig at give et rigtig godt bud på hvordan du finder ud af det, da jeg ikke kender situationen nærmere. Jeg vil dog forsøge, at give nogle forskellige ideer til hvad du kan gøre for at finde ud af om han også stadig er vild med dig. Hvis han er en du ofte møder, kan du måske prøve at snakke med ham og forsøge at fornemme om han tager sig tid til at snakke med dig, spørger ind til dig eller selv opsøger dig. Det kan hvert fald være nogle små signaler, som kan indikere han også er interesseret. Det kan dog godt være lidt svært at se, men det er nogle små ting som måske kan give dig en ide om, om han også er interesseret. Ellers kan du måske spørge ham om han har lyst til at gå en tur eller snakke lidt med dig. Så kan det være det giver sig selv og du her kan fornemme om I skal ses mere. Det kan også være det bare er super svært at fornemme, så du bliver nødt til at spørge direkte om han kunne have lyst til at begynde at ses igen, fordi du faktisk er vild med ham. Selvom det kan være svært at spørge så direkte, så kan det nogle gange være nødvendigt at være modig og få spurgt om det som du faktisk går og tænker på. Hvis det er meget svært at snakke ansigt til ansigt, kan det også være en mulighed fx at skrive en besked til ham. Til at starte med kan I bare skrive lidt om hvad I går og laver og så kan du måske efter lidt tid blive klogere på om han også er vild med dig.

Jeg håber du kan bruge lidt fra svaret, ellers er du altid velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen Maria

MariaFPs billede
Maria har svaret på dette spørgsmål