forvirret
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej brevkasse, jeg har alrig prøvet at skrive sådan et sted her før ? men jeg er en pige på 13, der virkelig er forvirret. Jeg er rigtig vild med den her dreng,og han siger at han godt kan lide mig, men så dagen efter ombestemmer han sig ? Sådan bliver det ved og ved, jeg spurgte min veninde om jeg gjorde noget forkert, men det syntes hun ikke. Men det er bare så svært, for jeg er virkelig vild med ham :/ håber du kan hjælpe mig.. den forvirrede

Svar:
Kære forvirrede
Jeg synes det er rigtig flot at du har skrevet herind, at du kan snakke med din veninde om det. Det er altid en god ting at få vendt tingene med en person man stoler på. Jeg tror hun har ret i, at du ikke gør noget forkert.
Det er ikke til at sige, hvad drengen tænker, måske er han også forvirret. Jeg vil foreslå at du snakker med ham om det. fortæl ham hvordan du har det, og bed ham forklare hvorfor han reagerer som han gør.
Hvis det er svært, kan du måske starte med at skrive et brev til ham hvor du fortæller det samme, og så kan I tale om det bagefter.
Jeg tror det vil hjælpe dig til at finde ud af hvad du selv skal gøre, hvis du ved hvad han vil. Og hvis han stadig ikke kan bestemme sig, vil jeg råde dig til at forsøge at komme over ham. Det er hårdt i længden at gå og vente på at én, man er forelsket i og som hele tiden ombestemmer sig. Der er msåke andre drenge, som ikke er så ubeslutsomme 
Hilsen Julie