HJEÆLP!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej er en dreng på 13, som er vildt forelsket, i en pige fra min klasse. men en af mine kamerater, er også vild med hende. når jeg sidder i klassen og høre musik, eller sådan noget, så kommer hun altid hen og sidder ved mig. men jeg har det på fornemelssen at hun også syntes min ven er sød. Hvad skal jeg gør.HJÆLP!!!

Svar:
Hej med dig
Dejligt at høre at du har en sød pige i kikkerten, det er jo en dejlig ting.
Du skriver at hun kommer over til dig, når du sidder og hører musik i klassen. Som jeg ser det er da et tegn på at hun gerne vil dig. Jeg kan selvfølgelig ikke sige hvordan hun har det med dig og din ven. Men hvis du skriver med hende eller snakker med hende, kunne du jo prøve at spørge ind til det, for at finde ud af hvor hun står i forhold til jer to.
Håber du kunne bruge det til noget, ellers er du velkommen til at skrive igen, eller logge på vores chat, hvor de sidder klar til at svare på dine spørgsmål.
Med venlig hilsen
David