Hurtigt spørgsmål :-)
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Kan min mor se hvad jeg har været inde på, når at jeg har overskredet mit data på min mobil? Eller kan hun ikke det :-)

Svar:
Hej
Jeg har lige spurgt Jonas i brevkassen "Dig på nettet", fordi jeg var faktisk selv lidt usikker på det.
Det han siger er, at hvis det er en smartphone du har, så kan du slette din browser historik og dine cookies, så forsvinder de sider du har været inde på. Det fungerer på samme måde som på en computer...
Din mor kan kun se de sider, hvis hun får din telefon i hånden og du ikke har slettet dem. Så hun kan ikke se det på regningen eller noget andet sted.
Håber det var svar nok..
Venlig hilsen
Erroll