Kan hun lide mig eller ej
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Der er en pige i min klasse hun er mega sød jeg kan lide hende og nogle gange sender hun nogle signaler til mig og så finder jeg ud af hun også gøre det med alle andre skal jeg spørger hende om vi skal komme sammen eller ej??

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Først vil jeg sige at det er svært at sige om hun også er vild med dig, fordi man kan jo godt smile og se på modsatte køn uden at der skal lægges mere i det.
Jeg tænker, du måske kan skrive til hende på facebook? Prøv at skrive eller tale lidt med hende uden for skolen over sms eller facebook. Du kan måske også prøve at tale med hende om fritidsinteresser i frikvartererne. Det er nok bedst at gå lidt langsomt frem inden du spørger hende om I skal være kærester.
Så jeg synes, du skal forsøge at tage kontakt med hende, som venner først og se om det kan udvikle sig derfra. Det kan jo også være, at du efter at lære hende bedre at kende finder ud af du helst bare vil være venner.
Jeg håber, du kunne bruge mit svar.
Mvh Miriam