lissom i filmene..
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
mig en min ven g mødte her for en uges tid siden en pige, a. vi har begge fundet ud af at vi elsker hende, og hun elsker oss os men lige meget... og hun vil virkelig gerne komme sammen med en af os og hun siger at hun tror nok at hun har stærkere følelser for mig men hun tør ik komme sammen med mig i frygt for at såre g.. hva skal vi gøre!?

Svar:
Hej med dig..
Ja, det kan altså godt blive lidt indviklet, når man er to kammerater som begge er forelsket i den samme pige og hun så også er ret vild med jer begge to.. Hmm
Nå, men det første jeg tænkte var, at det er vigtigt at du og din kammerat er meget ærlige over for hinanden. Der kan nemlig nemt komme jalousi imellem jer to og det ville være synd, fordi det lyder til at I er ret gode venner.
Så jeg synes at du skal fortælle ham, hvad hun har sagt til dig, så han ved hvordan det forholder sig. Jeg synes I skal blive enige om at lige meget hvad det ender med, så skal det ikke ødelægge noget imellem jer to.
Jeg synes egentlig også at hende pigen skal tage en beslutning om hvem hun gerne vil satse på. Hvis I begge to er vilde med hende og gerne vil være kærester med hende, så skal hun vælge en af jer, eller ingen af jer. Fordi jo længere tid der går, jo sværere bliver det for jer alle 3..
Hvis hun vælger en af Jer, fint og så må i to venner snakke om det, så I kan fortsætte med at være gode venner alligevel.
Så det handler alt sammen om at være meget ærlig over for hinanden, så er i fri for at der komme dumme følelser imellem jer, fordi det kan nemlig blive svært.
Held og lykke med det...
De bedste hilsner
Camilla