Slap nu af lille mor
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hejsa, Jeg er en pige på snart 16, og min menstruation har altid været MEGET uregelmæssig!! Så nu har jeg fået p-piller. Nu er det lidt over en måned siden jeg sidst har haft min mestruation, og hun er bekymret.. Hun bliver ved med at tro jeg er gravid og vi skal til lægen, men er jo ikke begyndt på pillerne endnu, så det er normalt. Det frækkeste jeg har gjort er fået finger og giver handjob? Hvordan kan hun stadig blive ved?? Måtte lige komme lidt ud med det.. Synes det er lidt latterligt. Haha :-)

Svar:
Hejsa :)
Åhh, kender godt, når man har noget på hjertet, som man bare må dele med nogen, fordi man er ved at blive helt skør. Jeg kan godt forstå, at du er irriteret over din mors bekymring og mange spørsgmål, men du må huske, at hun er bekymret for dig, fordi du betyder så meget for hende og hun ikke vil have, at der skal ske dig noget.
En god idé er at prøve at berolige hende en gang for alle og fortælle, at hun slet ikke har noget at være bekymret for, da du ikke har været sammen med nogen dreng endnu på den måde.
Mange hilsner
Simone