tak for svaret
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Camilla fra cyberhus. Tusind tak for dit hurtige svar. Det er mig der er den alt for snaksomme pige. Jeg tror jeg vil følge dit råd om at få snakket med min bedste veninde. Hun er ikke en af dem der sladrer og har en vis indflydelse på pigegruppen. Måske hun kan påvirke stemningen imod mig - jeg ved det ikke. Og tak for dine advarsler. Jeg følte mig dum da jeg læste hvad jeg havde skrevet. Det lød som om jeg gav alle og enhver blowjobs. Det er self kun mine kærester. Jeg var ret tidligt ude og har haft en del kærester og det er alså kun dem jeg har slikket og slugt hos. Jeg ved ikke hvorfor jeg har så svært ved at holde på kærester men jeg tror jeg er en ret rastløs natur. Jeg leder altid efter den helt rigtige, men kan jeg finde ham? Men tak for brevet. Det var dejligt at skrive til dig og dejligt at få svar. Knus fra hende pigen der snakker alt for meget.

Svar:
Hej med dig!
Tak for din ros til brevkassen, jeg er glad for at høre, at det har været en god oplevelse for dig at skrive herind.
Det er dejligt at høre, at du vil prøve at snakke med din bedste veninde om det, det lyder som en rigtig god idé. Især når du fortæller at hun ikke sladrer og har en vis indflydelse på pigegruppen - mon ikke hun kan påvirke stemningen en smule?
Jeg er glad for at høre at det ikke er alle og enhver du giver blowjobs, (jvf om fyrene skulle komme til at opfatte dig som en man nemt kan få et blowjob hos). Det at give blowjobs lyder som en helt naturlig del af din seksualitet og det er dejligt at du kan dele det med dine kærester.
Du spørger om du kan finde den rette kæreste? Ja, det tror jeg godt du kan, men det er ikke til at vide hvornår han dukker op. Det er helt almindeligt at du som ung har forskellige kærester og på den måde finder ud af, hvilken type du passer sammen med osv. Hvis du oveni er lidt rastløs af natur, kan du måske ret hurtligt komme til at kede dig med den samme kæreste? Det er helt almindeligt at man har forskellige kærester inden man finder den rette - men jeg tror nok du skal finde ham.
Du må ha en dejlig sommer
Bedste hilsner
Camilla