Tilfredsstillende nok?
brevkassespørgsmål af
R
15 år
Jeg har et spørgsmål vedr. Om min længde og tykkelse på penis er tilfredsstillende for en pige? den er 15,5 i længden og 17-18 i omkreds Håber i svare hurtigt muligt

Svar:
Kære dig
Først og fremmest vil jeg forsikre dig om, at du sagtens kan tilfredsstile en pige.
Det er en udbredt misforståelse, at seksuel tilfredsstilelse kun afhænger af penisstørrelsen.  For de fleste pigers vedkommende afhænger seksuel tilfredstillelse af sammenspillet mellem ting såsom berøring, kærtegn og følelsen af tryghed.
Jo bedre du kender pigen, jo lettere vil det være for dig at tilfredsstille hende. For tilfredsstilelse handler jo i høj grad om tryghed og om at kende hinanden godt. Det kan også hjælpe at tale sammen, om hvad der tænder jer hver især. Det er jo meget forskelligt fra person til person.
Til sidst vil jeg blot understrege, at det handler om at finde en, som man er tryg ved og glad for. Så kommer resten hen ad vejen.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
De bedste hilsner Emilie