16 år
Jeg har haft selvmordstanker siden jeg var 10, de er kommet forsvundet, kommet, forsvundet og kommet igen.
Her kan du dele dine erfaringer, sige din mening og give et råd med på vejen til andre børn og unge. Se retningslinierne for God og sikker debat.
Cyberhus Forum er et frirum for børn og unge op til 25. Voksne over 25 år bedes finde et andet sted at skrive.
© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik
En del af: EU's Safer Internet Program