Sig din mening i debatten

Her kan du dele dine erfaringer, sige din mening og give et råd med på vejen til andre børn og unge. Se retningslinierne for God og sikker debat

Cyberhus Forum er et frirum for børn og unge op til 25. Voksne over 25 år bedes finde et andet sted at skrive.

Indlæg i inderstinde af Christina 16 år • 14 år siden

16 år

 

Jeg har haft selvmordstanker siden jeg var 10, de er kommet forsvundet, kommet, forsvundet og kommet igen.

3407
5
Indlæg i seksualitet af Anonym 14 år • 14 år siden

Hey jeg er selv en 14 årig dreng som er usikker på om hvad piger helst vil have ..
 Altså jeg barbere mig selv under armene men er usikker på om jeg også skal gøre det dernede.

4903
55
Indlæg i seksualitet af Anonym 13 år • 15 år siden

 hej jeg er e dreng på 13 og er nysgerie

 

hej jeg har et spørgsmål til piger 

1569
4

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program