Mig og verden

Når vi fødes ind i verden, så fødes vi også ind i en kultur og en familie. På godt og ondt. Der kan være stor forskel på hvordan tingene er, hvis du er født i Thy, på Nørrebro, Grønland eller i Kabul. Nogle gange kan man måske blive lidt forvirret over hvorfor tingene bliver gjort som de gør der hvor du er fra, og hvorfor andre gør det på en anden måde.
Gruppechatten
Hver torsdag i oktober (undtagen i efterårsferien) vil der være gruppechat, som skal handle om hvordan tingene kan være i en familie, hvad kultur betyder og om hvilke forskelle der er på mennesker.


