hvor længe sover cyberhus?????
brevkassespørgsmål af
Anonym
nu er klokken lissom 9.40 og cyberhus sover stadigvæk på forsiden. Der er jo altså ret lyst udenfor hvor længe sover cyberhus?? og hvornår blir der mørkt og lyst?

Svar:
He he - godt spørgsmål :-)
Som sådan er Cyberhus jo åbent 24/7 - det vil sige at du kan skrive i brevkasserne og rundt på sitet hele tiden. Chatten har dog kun åbent mellem 14-19, og vi har valgt at debatten ''sover'' mellem kl. 22-08, da vi ikke har mulighed for at kigge indlæggene igennem i løbet af natten.
Rent grafisk har vi opsat forsiden på Cyberhus.dk og siden ''udenfor'' til at skifte mellem årstiderne og døgnets rytme. Derfor kan jeg ikke helt forstå hvis du har været online kl. 09.40 og Cyberhus stadig sov?
Nuvel, selv et Cyberhus kan sove over sig ;-)
Bedste hilsner fra,
Anni M.
Cyberhus