Homoseksualitet

brevkassespørgsmål

Homoseksualitet

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 1 måned siden

hej

jeg tror jeg er til mænd. Når jeg ornanerer er det til bøsseporno. Nogle gange stikker jeg en tus op i røven og når jeg gør det føles dejligt. Har prøvet at cumme i munden før og jeg slugte det. Men jeghar et crush på en pige, men der er en dreng jeg syntes er lækker. Hvad skal jeg gøre?

hilsen en liderlig 13 årrig

Svar:

Hej liderlige 13-årig

Jeg kan godt forstå, hvis det forvirrer dig lidt, at du kan have et crush på en pige og samtidig synes, at der er en dreng, der er lækker. Det kan måske berolige dig lidt at høre, at du ikke er den eneste, der er faktisk rigtig mange, der oplever det samme som dig.

Du skriver, at du onanerer til bøsseporno, har prøvet at sluge, og synes det er dejligt, når du stikker en tus op i røven. Det er slet ikke udsædvaneligt, og betyder ikke nødvendigvis, at man er til mænd, da det blot kan være et udtryk for, at man eksperimenterer med ens seksualitet. Der er samtidig også mange, der finder en stor tilfredsstillelse ved at stimulere endetarmen ved eksempelvis at stikke en tus op i røven, fordi det er et meget følsomt område.

Når det er sagt, så kan jeg sagtens forstå, at du bliver i tvivl om du er til mænd eller ej, når du har et crush på en pige og synes en dreng er lækker. Du spørger, hvad du skal gøre og mit bedste råd er faktisk, at du skal prøve at tage det stille og roligt. Det er helt naturligt, at man i din alder kan være i tvivl om sin seksualitet, fordi man stadig er igang med at udforske den, og i en alder på 13 behøver du ikke nødvendigivs definere om du er homoseksuel eller ej. Ens seksuelle præferencer kan ændre sig hele livet igennem, så prøv i stedet at være nysgerrig på din interesse for både piger og drenge, og se det som en mulighed for at blive klogere på dig selv, og hvad du godt kan lide.

Nogle mennesker er kun til piger, nogle er kun til drenge og andre er til begge køn - lige meget hvad, så er det helt ok og op til en selv. Hvis du gerne vil blive klogere på om du er til det ene eller det andet, så kan du måske prøve at overveje om der er forskel på de følelser du har i forhold til piger og drenge. Oplever du eksempelvis at du tænder mere på fyre end pige, eller at du måske har flere følelser for piger end for de drenge du er tiltrukket af? Hvis du gerne vil blive klogere på din lyst til fyre, og modet er til at eksperimentere, så kan du måske også kaste dig ud i at date en anden dreng eller kysse med en dreng. Du kan også prøve at flirte lidt med hende pigen du har et crush på, og se hvad der sker. Det betyder måske ikke så meget hvad du gør, så længe det føles rart, og som sagt, så behøver du ikke beslutte dig for om du er til drenge eller piger lige nu.

Jeg håber du kan bruge mit svar, og hvis du stadig føler dig forvirret og har brug for at vende det med nogen, så er du meget velkommen til at vende forbi vores en-til-en chat.

De bedste hilsner

Maren

Marens billede
Maren fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål