Mor Sur
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Her Den anden dag var jeg sammen med mine to bedste venner og vi fik lidt for meget at drikke (Ca. 5 breezer vær)
Men vi var sammen og havde det sjovt men da vi skulle hjem fandt vores forældre ud af det men jeg var jo fuld og fortalte min far at jeg tit har haft selvmords tanker og han ringede efter min mor som skulle komme,(De Er Skilt) og min mor begyndte at råbe og skrige af mig.
ikke fordi jeg havde drukket men fordi jeg havde fortalt min far om selvmords tankerne, hun flippede bare ud og hvis jeg bare snøftede så begyndte hun at råbe enu mere op.
jeg fik jo så selvmords tanker da hun råbte af mig og jeg begyndte også at råbe af hende, jeg ved ikke hvad der gik galdt for mig for i mit 13 år lange liv har jeg ALDRIG ALDRIG nogen sinde råbt af hende men hun blev så mere sur og begyndte at råbe alle de dårlige ting ved mig og jeg blev mere og mere ked af det.
jeg kan ikke forstå at min mor flippede ud over at jeg havde selvmords tanker for det er jo ikke noget jeg kan gøre for...
håber du forstod hvad jeg skrev og kan hjælpe mig....
Kh Den lille fulde
P.s Hun syntes at det var helt fint at jeg drak men ikke at jeg havde selvmords tanker ...

Svar:
Hej pige
Jeg kan godt forstå du har brug for at fortælle om det der er sket sammen med din mor og far.
Da dit spørgsmål handler om selvmordstanker har jeg sendt det videre til Marianne og Denise i brevkassen '' når det gør ondt inderste inde'' så de kan svare på det. Det kan de bedre end jeg.
Kik ind forbi deres brevkasse i løbet af en ugens tid og find dit spørgsmål og svar her.
Hvis du har brug for respons inden da, kan du også klikke på chatten mellem 15 - 19 mandag til torsdag og chatte med en rådgivere.
De bedste hilsner
Line