Hvordan ser fyrene mon på det - er det turn off?
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej Jeg er en pige på 20 år som endnu ikke har haft en kæreste. Jeg har været sammen med et par fyre efter byen, men jeg er langt fra erfaren hvad angår forhold og sex. Jeg kan mærke det går mig på. Jeg er nok lidt kræsen, men nu er jeg begyndt at blive usikker, fordi jeg er bange for at fyren vil droppe mig, hvis han finder ud af, at jeg i en alder af 20, nok ikke kan give ham det, han ønsker ret seksuelt endnu. Nærmest alle siger at sex-livet er 50% i et forhold, så jeg er self. nervøs for at en fyr synes det er øv, at jeg ikke har nogen særlig erfaring. Hvordan tænker I mænd og har jeg ikke ret i min teori? Jeg synes jeg nærmest skal undskylde, jeg ikke har haft en kæreste, men der har bare ikke været en, der har slået benene væk under mig endnu. Håber i kan svare på mine teenage-spørgsmål....

Svar:
Hej med dig
Jeg kan da godt forstå det går dig på, hvis du har alle de tanker om det inde i hovedet. Men som jeg ser det kan du begynde at slappe helt af.
For det første syntes jeg det er en god ting at du ved hvad du kan lide og at ikke en hver dreng bare slår benene væk under dig.
Jeg syntes ikke du skal undskylde over for nogen, for det er dit eget valg, og du kan ikke gøre for du ikke har mødt en fyr for dig endnu.
Og så tror jeg da også at den fyr du engang vælger, bliver glad når han får at vide hvor kræsen du er, for det skal nok få ham til at føle sig speciel.
Jeg må indrømme jeg blev overrasket over at du skriver nærmest alle siger at sex livet er 50% i et forhold, for det har jeg aldrig hørt før, og jeg syntes det lyder forkert.
Jeg kan godt sætte mig ind i at lige når man begynder at komme sammen, kan der være meget sex fordi man har svært ved at holde fingrene fra hinanden, fordi det er så spændene med alt det nye. Men jeg syntes ikke det er det der skal være grundlag for et forhold.
Det jeg syntes er vigtigt er at man har det godt sammen, at man kan snakke sammen om alt. Og at man har lyst til at være tæt på hinanden hele tiden, også selvom man ikke har sex konstant.
Og jeg er sikker på der er mange andre drenge derude, der har helt de samme tanker om et forhold som jeg har.
Vil afsluttet mit svar ved at sige, at jeg den fyr du finder, vil finde det interessant at hjælpe dig til at blive erfaren:)
Håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw