Pik strengen er sprunget! :O
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Brevkasse. Jeg er en dreng på 14 som har en dejlig kæreste, vi havde sex for en uges tid siden. Imens vi var igang skete der noget, min pik streng sprang! :O jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre, Skal jeg bare vaske den grundigt og vente på det vokser sammen igen? håber på et hurtigt svar! Tak på forhånd :D

Svar:
Hej med dig.
Det er rigtig godt at du spørger, når du ikke rigtig ved hvad du skal gøre.
Når du skriver at din pikstreng er sprunget, så tænker jeg at du mener at du har fået en rift i strengen, som godt kan gøre ret ondt.
Først vil jeg gerne sige til dig at der er mange mænd og drenge, der har prøvet at få et rift i strengen. Så du er ikke den eneste der har haft det problem. Mit råd til dig er at du får det vasket lige så forsigtigt og ellers bare venter med at have sex til det er vokset sammen igen. Hvis du er bange for der kan være kommet bakterier i, eller du synes det bliver ved med at svie, så synes jeg du skal tage til din læge og få kigget på det.
Mange hilsner Sine